سرگرمی و تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

رضا فیاضی :اتفاقی که باعث شد من و فریده با هم ازدواج کنیم زیبا، نمایشی و درواقع به نوعی فیلم در فیلم بود؛ البته قبل از آن باید عنوان کنم که این ازدواج دوم هر دونفر ماست.

رضا فیاضی و همسرش از آشنایی شان گفتند

رضا فیاضی چهره و نامی آشنا در عرصه هنر این مرز و بوم است که سال‌ها حضور در این عرصه را تجربه کرده است و در تمام مدیوم‌های آن – از سینما و تلویزیون گرفته تا تئاتر- فعالیت داشته است. در بازیگری، نویسندگی، اجرا، کارگردانی و حتی دیگر مشاغل سینمایی دستی داشته است و در کنار آنها نوشتن رمان و سرودن شعر نیز از دیگر هنرهای او محسوب می‌شود ولی تمام اینها زمانی شکل می‌گیرد که شما یک حامی و یک انگیزه ویژه در زندگی داشته باشید و چه کسی بهتر از یک همسر فداکار و دلسوز.

رضا فیاضی و فریده علم‌بیگی که چیزی نزدیک به ۱۰سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، این روزها زندگی آرام و فوق‌العاده‌ای را کنار یکدیگر دارند و با اینکه هر دو تجربه یک زندگی مشترک ناموفق را در گذشته داشته‌اند ولی در این سال‌ها به شدت به تکامل و آرامش زندگی‌شان کمک کرده‌، از زندگی قبلی خود تجربیاتی کسب کرده‌اند و حالا در زندگی جدیدشان آنها را به کار بسته‌اند. احترام، صداقت و تعامل مهم‌ترین فاکتورهایی است که این زوج درباره آن صحبت می‌کنند و در این مصاحبه از ایده‌آل‌های خود می‌گویند.
زندگی مشترک شما از کجا و چطوری شروع شد، چون به هر صورت شما از نسلی هستید که روابط‌ و آشنایی‌ها با شکل امروزی‌اش تقریبا متفاوت بود؟ بفرمایید که چگونه این ازدواج شکل گرفت؟

رضا فیاضی: اتفاقی که باعث شد من و فریده با هم ازدواج کنیم زیبا، نمایشی و درواقع به نوعی فیلم در فیلم بود؛ البته قبل از آن باید عنوان کنم که این ازدواج دوم هر دونفر ماست؛ یعنی هم ازدواج دوم من در زندگی و هم ازدواج دوم فریده در زندگی‌اش. سال ۸۵ کاری به اسم «شهر قشنگ» را همراه با عموهای فیتیله‌ای برای سیمافیلم کار می‌کردم. سیمافیلم هم دقیقا نزدیک بیمارستان هدایت است که همسرم پرستار بخش زنان و زایمان بیمارستان هدایت بودند.

صحنه‌ای در کار وجود داشت که شخصیت من در حال فرار از دست مدیر هتل است و به روی کاناپه‌ای می‌افتد و برای زیاد کردن نمک کار، با کاناپه از پشت می‌افتد. چندبار این صحنه را تمرین کردیم و هیچ مشکلی پیش نیامد ولی موقع فیلمبرداری، من برای اینکه نمک بیشتری به کار بدهم کمی زیاده‌روی کردم؛ وقتی افتادم روی کاناپه و کاناپه از پشت افتاد، سر من به شدت به پیشخوان هتل خورد و یک شکاف عمیق برداشت و من را خونین و مالین با لباس نمایش به بیمارستان هدایت بردند و پرستاری که سر من را بخیه کرد، فریده علم‌بیگی بود که وقتی سر مرا بخیه زد، دلم را هم بخیه زد!

فریده علم‌بیگی: روز ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ این اتفاق افتاد و سر ایشان نیز دقیقا ۱۲ تا بخیه خورد. از آن روز به بعد ایشان به بهانه‌های مختلف به بیمارستان می‌آمدند. یک روز می‌گفتند که سرم درد می‌کند، یک روز می‌گفتند که بخیه‌هایم را چک کنید، بعدازظهر به بعد که می‌شد منتظر بودیم که ایشان به بهانه‌ای وارد بیمارستان شوند.

رضا فیاضی: همان زمان خانم دکتری در بیمارستان هدایت کار می‌کردند که دو فرزند داشتند و برخوردشان با من خیلی خوب بود، برخلاف فریده که همیشه کاملا جدی رفتار می‌کردند. حتی یک بار خانم دکتر و فریده را برای یک نمایش کودک دعوت کردم که خانم دکتر و خانواده‌شان آمدند ولی فریده تشریف نیاورد! البته این را هم بگویم که آن زمان من متوجه شده بودم که ایشان همسر ندارند و خودم نیز ۴ سال در تجرد به سر می‌بردم و حس می‌کردم که فریده همان کسی است که دنبالش هستم.

از ازدواج اول‌تان فرزند هم دارید؟

رضا فیاضی: من و همسر اولم ۲۶سال باهم زندگی کردیم و به دلایلی از یکدیگر جدا شدیم. من از ازدواج اولم دو فرزند دارم؛ علی که مهندس کامپیوتر است و در شرکت نفت مشغول به کار می‌باشد و بهار که اکنون برای گذراندن دوره دکترا در آلمان به سر می‌برد. فریده هم از ازدواج اولش دو فرزند دارد که هر دو ازدواج کرده، بچه‌دار شده‌اند و ما از طرف ایشان نوه‌دار شده‌ایم. رابطه من با فرزندان ایشان واقعا گرم و صمیمی است و هرجا که از من بپرسند چند فرزند دارید؟ می‌گویم چهار فرزند و دو نوه…

پس به نوعی در زندگی اول‌تان نیز با هم اشتراک داشتید… هر دو صاحب یک دختر و یک پسر هستید و…

فریده علم‌بیگی: این تنها یک تشابه بود. وقتی که به عقب نگاه ‌کردیم، متوجه شدیم که مسیرهای زیادی را ندانسته، موازی همدیگر حرکت می‌کردیم؛ مثلا وقتی آدرس هرجایی را که زندگی کرده بودیم به ‌هم می‌گفتیم متوجه می‌شدیم که فقط چند خانه با هم فاصله داشتیم. این قضیه به سال‌های خیلی دور هم باز می‌گردد، حتی آدرس خانه مادری ایشان.

رضا فیاضی: از چهارراه شاپور تا مهرآباد جنوبی و شهرک غرب و کرج. شاید خیلی‌ها با خودشان بگویند دیگر خودشان را لوس کرده‌اند اما این واقعا برایمان عجیب بود که در این مسیر همیشه چند قدم با هم فاصله داشتیم.

فریده علم بیگی: حتی در جبهه… من به خاطر شغلم به جبهه رفتم و آن زمان ایشان در اهواز بودند یا همین ماجرای شکستن سر ایشان که در سیمافیلم بود و تنها چندقدم با بیمارستان هدایت فاصله داشت و این واقعا برایمان جالب بود.

به تقدیر اعتقاد دارید؟

رضا فیاضی: بله و مطمئنا یک‌زمانی باید این رویارویی اتفاق می‌افتاد که برای ما در بیمارستان هدایت بود. به نوعی این مسیر را با هم طی کرده بودیم. برای همسر سابقم احترام بسیار زیادی قائل بوده و هستم. ما ۲۶سال کنار همدیگر زندگی کردیم ولی واقعا دیگر شرایط ادامه زندگی را نداشتیم و تنها همدیگر را تحمل می‌کردیم. من آدم مغروری نیستم که بخواهم بگویم علت شکست ازدواج اولم، همسر سابقم بوده.

به هر حال در این شکست صددرصد من هم نقش داشته‌ام ولی باید بگویم که در این حدود ۱۰سالی که از ازدواج دومم می‌گذرد واقعا زندگی کرده و مفهوم زندگی را درک کردم. این عشق باعث شد که در این سال‌ها به ادبیات نگاه جدی‌تری داشته باشم. کتاب‌ها و داستان‌هایم را کامل کنم و به علایقم با انگیزه و انرژی بیشتری بپردازم.

پس به نوعی یک انگیزه و انرژی مضاعف از این ازدواج گرفته‌اید؟

رضا فیاضی: دقیقا و با جسارت و جرات کامل این را می‌گویم که زندگی من کاملا تغییر کرد و به نتیجه خیلی خوبی هم رسید.

فریده علم‌بیگی: وقتی با دوستان یا همکارانم صحبت می‌کردم همیشه می‌گفتم که دوست دارم با کسی ازدواج کنم که بتوانیم با همدیگر حرف بزنیم و زبان همدیگر را بفهمیم و آنقدر یکدیگر را درک کنیم که از نگاه‌هایمان  به حرف هم برسیم. اینکه همسرم مرا برای خودم بخواهد و من هم متقابلا او را تنها برای خودش بخواهم. من دنبال یک همدم می‌گشتم، کسی که تنها با نگاه من، مرا بفهمد و رضا دقیقا همان فرد بود.

بعد از ازدواج با رضا به یک آرامش خاص رسیدم و به دنبال ساز مورد علاقه‌ام، سه‌تار رفتم و رضا هم همیشه مرا در این زمینه تشویق می‌کند. اتفاقات زیادی در زندگی من رخ داده است و خاطرات زیادی دارم ولی جسارت نوشتن را ندارم؛ البته رضا همیشه مرا در این زمینه هم تشویق می‌کند. تمام این خاطرات را برای رضا تعریف می‌کنم و رضا هم آنها را بسط می‌دهد و می‌نویسد. بارها شده که شب دچار بیخوابی شده و رضا را از خواب بیدار کرده‌ام و او بدون اینکه ناراحت شود، می‌نشیند وما با هم صحبت می‌کنیم. به عبارتی به نوعی در زندگی همدیگر را شارژ می‌کنیم. با احترام برای پدر فرزندانم، به هیچ طریق نمی‌توانستیم ازدواج اول‌مان را پابرجا نگه داریم. از لحاظ فکری اصلا شبیه هم نبودیم. خواسته‌های کاملا متفاوتی داشتیم و به نوعی همدیگر را دفع می‌کردیم.

آقای فیاضی چهره شناخته شده‌ای بین مردم هستند، در مورد حس خودتان بگویید از آن روزی که سر ایشان را بخیه می‌کردید!

فریده علم‌بیگی: از آنجا که بیمارستان هدایت نزدیک سیمافیلم بود، اکثر اوقات آنجا لوکیشن بود و بازیگرها به نوعی در بیمارستان رفت‌وآمد زیادی داشتند. وقتی برای اولین بار رضا را دیدم، آنقدر صمیمی و راحت با همه برخورد می‌کرد که حس خوبی در من ایجاد کرد. به عنوان یک پرستار برای ایشان احترام زیادی قائل بودم و تنها رابطه یک پرستار و مریض با ایشان داشتم ولی بعدها که ایشان به بهانه‌های مختلف به بیمارستان می‌آمدند، به مرور حس بهتری نسبت به ایشان پیدا کردم و روزی به یکی از دوستانم گفتم حسی به من می‌گوید که از من خواستگاری می‌کند. دوستم گفت از کجا می‌دانی؟ گفتم نمی‌دانم فقط می‌دانم که حس خوبی بین من و او وجود دارد.

از شکستن سر و بخیه زدن آن تا ازدواج‌تان چقدر طول کشید؟

فریده علم‌بیگی: ۱۰ ماه طول کشید. بالاخره با توجه به اینکه تجربه یک زندگی دیگر را داشتیم، باید شناخت بیشتری نسبت به همدیگر پیدا می‌کردیم؛ ضمن اینکه این را هم باید در نظر می‌گرفتم که قرار است با یک هنرمند ازدواج کنم.

رضا فیاضی: آن زمان من مشغول بازی در سریال «سلام»بودم که خانم گلاب‌آدینه نیز بازیگردان کار بودند. ازدواج ما برای خودش به نوعی یک فیلم بود.

فریده علم‌بیگی: باورتان نمی‌شود؛ من شب کار بودم و رضا وقت محضر را گرفته بود. در محضر من با حلقه و کت‌وشلوار منتظر رضا نشسته بودم. ایشان آمدند و خطبه خوانده شد و امضا کردند و دوباره سر فیلمبرداری رفتند!

رضا فیاضی: برنامه‌ریز آن کار خانم واقعا سختگیری بودند. من از مدت‌ها قبل به دستیار برنامه‌ریز گفته بودم که فلان روز مراسم عقدکنان من است و برای آن روز بعدازظهر برای من وقت خالی کنید. دستیار برنامه‌ریز هم به من اطمینان داد که خیالت راحت باشد. روز عقد رسید و دیدم آن روز سنگین‌ترین روز کاری در برنامه من است. بالاخره به هر مکافاتی بود نیم‌ساعت مانده به زمان محضر، حرکت کردم و با چه مشقتی خودم را به محضر رساندم. هنوز ننشسته بودم که مدام از لوکیشن تماس می‌گرفتند که سریع برگرد. بار دوم که تماس گرفتند گفتم «گوشی، عروس دارد بله را می‌گوید» و فریده بله را گفت و من دفتر را امضا کردم و سریع به لوکیشن برگشتم. جالب اینجا بود که هیچ‌کدام باور نمی‌کردند که عقدکنان من بود. حتی یکی از دوستان گفت که برای فیلمبرداری کار دیگری رفته بودی که صحنه عروسی هم بود. (باخنده) خلاصه بعد از اینکه عکس‌هایی را که در محضر گرفته بودیم نشان آنها دادم، باورشان شد.

و اینکه باهم صحبت می‌کنید، یعنی جرأت پذیرفتن اشتباهات را هم دارید؟

فریده علم‌بیگی: بله و این نکته خیلی مهمی است که اگر زمانی اشتباهی از شما سر زد این جرأت را داشته باشید و اشتباه خود را بپذیرید و عذرخواهی کنید. خود من وقتی مقصر باشم عذرخواهی می‌کنم و خیلی ساکت می‌شوم ولی برعکس اگر مقصر نباشم و بدانم که حق با من است کاملا از حقم دفاع می‌کنم.
بابت این ازدواج دوم، سرزنش هم شده‌اید؟

فریده علم‌بیگی: این موضوع همیشه در دلم مانده و دوست دارم جایی بازگو کنم. اینکه یک نفر دوبار ازدواج کند واقعا کار زشت و ناپسندی نیست. به هر حال تجربه یک زندگی را داشتم که به هیچ طریقی نمی‌توانستم آن را پابرجا نگه دارم. الان که دوباره ازدواج کردم، احساس می‌کنم که وارد یک مسیر جدیدی شده‌ام و حتی احساس می‌کنم که این اولین ازدواج من است. در این ازدواج، زندگی گذشته‌ام را به یاد نمی‌آورم بلکه از تجربه‌های زندگی گذشته‌ام استفاده می‌کنم. جا دارد اینجا از خواهر رضا و همسرشان تشکر کنم. روزی که رضا مرا برای معرفی نزد خانواده‌اش برد، خواهر ایشان و همسرشان که پسرعموی رضا هم می‌شد با من درباره خصوصیات رضا صحبت کردند و راهکارهایی را برای زندگی بهتر با رضا جلوی پای من قرار دادند؛ یعنی به نوعی در صحبت‌هایشان به من کلیدهایی برای زندگی بهتر دادند.

   به همسرتان درباره مصائب زندگی با یک هنرمند گفته بودید؟

رضا فیاضی: بله. من حرف‌های نگفته زیادی داشتم که به زبان آوردنش حتی برای خودم سخت بود ولی برای ایشان بازگو کردم. از تمام سختی‌های کار و حواشی که ممکن است برای من به وجود بیاید یا آمده بود، برایش گفتم به همین خاطر با چشم باز وارد زندگی من شد. همان‌طور که خودتان هم می‌دانید ما هنرمندان حاشیه‌های زیاد داریم ولی خدا را صدهزار مرتبه شکر که من در طول فعالیتم هیچ حاشیه‌ای نداشتم و سعی کردم همیشه به دور از حاشیه باشم. یکی از مشکلاتی که در زندگی گذشته‌ام داشتم این بود که من از خانه گریزان بودم ولی الان این گریز از خانه اصلا وجود ندارد و با دل و جان دوست دارم که کنار همسرم باشم.

فریده علم‌بیگی: سعی می‌کنیم که از تمام جزئیات زندگی‌مان در کنار هم لذت ببریم. ما حتی در خریدهای کوچک خانه هم با هم مشورت می‌کنیم. در مورد انجام کارهای مختلف باهم مشورت می‌کنیم و البته ایشان بیشتر این کار را انجام می‌دهند و من با توجه به اینکه تمام روحیات ایشان را شناخته‌ام، پیش می‌روم. بارها پیش آمده که با رضا به مسافرت رفتیم یا حتی به یک رستوران رفتیم و رضا برای عکس و امضا و صحبت با مردم یک ساعت مشغول بوده، در این بین خانمی یا آقایی آمده و به من گفته که زندگی با هنرمندان هم برای خودش مصیبتی است! ولی از نظر من این‌گونه نیست و به آنها گفتم که این عشق و انرژی مثبت است و من این عشق را با خودم به خانه‌ام می‌برم و با خودم می‌گویم که من چقدر زن خوشبخت و خوش‌سلیقه‌ای هستم و چه انتخاب خوبی در زندگی داشتم. هنگام برخورد مردم با رضا من به خودم و انتخابم افتخار می‌کنم و می‌بالم.

چقدر روحیه هنری آقای فیاضی در این سال‌ها روی شما تاثیر گذاشته است؟

فریده علم‌بیگی: خیلی زیاد. یکی از خوبی‌های ازدواج با یک هنرمند این بود که با یک خانواده بزرگ‌تر از هنرمندان آشنا شدم. آشنایی نزدیک با افراد خیلی خاص که دیدار با آنها آرزویم بود، مثل آقای دولت‌آبادی، اساتید بزرگ مانند آقای مشایخی و آقای انتظامی. هرموقع وارد یک جمع هنری می‌شوم احساس می‌کنم که به اندوخته‌هایم اضافه می‌شود. احساس می‌کنم در این زندگی و با حضور در این جمع‌ها، کاملا متحول شده‌ام. همیشه هم سعی کردم که این اندوخته‌ها را به فرزندانم یا دوستانم منتقل کنم.

آقای فیاضی هیچ‌وقت شد که همسرتان را تشویق به بازیگری کنید؟

رضا فیاضی: خیلی زیاد ولی هیچ تمایلی نشان نداد. حتی اولین بار که برای برنامه شبکه یک از طرف آقای خسروی به عنوان زن و شوهر دعوت شده بودیم، هر کاری کردم ایشان راضی نشدند که جلوی دوربین حاضر شوند. تا اینکه بعدها در برنامه منصور ضابطیان که مدتی از ازدواج‌مان هم گذشته بود کم‌کم احساس راحتی کرد و جلوی دوربین برنامه حاضر شد. اخیرا فیلم کوتاهی ساختم به اسم «مهمان ناخوانده»که از ایشان خواستم و در آن فیلم کوتاه بازی کردند. البته کارهای زیادی برای ارائه دارم، در این چند سال رکود کاری و خلوتی بازار به کارهای ادبی پرداختم و از این زمان استفاده کردم، فیلم دیدم، مطالعه کردم و نوشتم. فیلمنامه بلندی نوشتم به اسم «اسکناس تقلبی» که هنوز درگیر مسائل اولیه است و هنوز به سرانجام نرسیده است. نمایشنامه‌های زیادی هم برای تئاتر نوشته‌ام و…

فریده علم‌بیگی: اعتقاد من این است هرکسی دست به هر کاری می‌زند باید تخصص آن کار را داشته باشد. وقتی من تخصص کاری را ندارم، اجازه ورود به آن کار را ندارم. رضا در این سال‌ها خیلی تلاش کرد تا من را راضی کند ولی احساس می‌کنم باید کاربلد باشی تا به آن کار وارد شوی. من خیلی به باغبانی و گلکاری علاقه دارم، باغچه کوچکی هم در شمال داریم ولی همین‌طوری بدون مطالعه سراغ این کار نرفتم. الان دوره‌های مربوطه را در دانشگاه جهاد کشاورزی می‌گذرانم چون دوست دارم اگر قرار است حتی فقط یک نهال هم بکارم با اطلاع کامل آن کار را انجام بدهم؛ بنابراین چون در زمینه کار رضا هیچ تخصصی ندارم به خودم این اجازه را نمی‌دهم که وارد این کار شوم ولی همیشه رضا را در این مسیر همراهی می‌کنم.

رضا فیاضی: فریده چشم بسیار خوب و دقیقی دارد؛ یعنی استعدادی که یک منشی صحنه خوب باید داشته باشد. به همین خاطر در تئاتری از او خواستم که به عنوان دستیار مرا همراهی کند. بارها پیش آمد که ایرادهای ریز و جزیی را که من هیچ‌وقت نمی‌دیدم متوجه می‌شد. ایشان بسیار نکته‌سنج و دقیق هستند.

چه تفریحات مشترکی دارید؟

رضا فیاضی: در مورد تفریحات مشترک، هر دوی ما خیلی به مسافرت علاقه داریم. سفر یکی از دغدغه‌های مشترک ماست. رسیدگی به باغچه‌ای که فریده در مورد آن صحبت کرد جزو علایق هر دو نفر ماست.

فریده علم‌بیگی: یکی از علایق من فوتبال است و عاشق برنامه ۹۰ هستم؛ مخصوصا تفسیرهایی که پخش می‌شود. رضا هم به فوتبال علاقه دارد اما نه به اندازه من. البته اگر بازی‌های ایران یا تیم مورد علاقه‌مان باشد حتما دو نفری با هم تماشا می‌کنیم.

رضا فیاضی: وقتی که فریده اولین بار دکتر صدر را از نزدیک دید و به ایشان گفت که من طرفدار تفسیرهای فوتبالی شما هستم، دکتر واقعا متعجب شدند.

فریده علم‌بیگی: یکسری ورزش‌ها هستند که من به آنها علاقه دارم ولی رضا هیچ علاقه‌ای به آنها ندارد؛ مثل ورزش‌های رزمی.

کدام کارهای آقای فیاضی را قبل از ازدواج دیده بودید؟

فریده علم‌بیگی: الان سریال «معمای شاه» را واقعا با عشق پیگیری می‌کنم. سریال «امیرکبیر» و «زی‌زی‌گولو» را دیده بودم. کارهای الان ایشان را نیز همه را پیگیری می‌کنم.

با توجه به اینکه آقای فیاضی در ژانرهای مختلف ایفای نقش کرده‌اند، کدام‌یک از نقش‌های ایشان و کدام ژانر را بیشتر از همه دوست دارید؟

فریده علم‌بیگی: نقش امیرکبیر را از همه بیشتر دوست دارم. در میان ژانرها نیز ژانر کودک ایشان را بیشتر دوست دارم چون خود واقعی رضا فیاضی است. هنوز کودک درون ایشان زنده است و حسی که برای کار کودک به کار می‌گیرند یک حس واقعی است. واقعا کار«زی‌زی‌گولو» را بسیار دوست داشتم؛ مخصوصا قسمتی که جایگاه پدر و پسری او و پسرش عوض می‌شود و او بچه می‌شود و مانند یک بچه رفتار می‌کند.

رضا فیاضی بازیگر را بیشتر دوست دارید یا رضا فیاضی نویسنده را؟

فریده علم‌بیگی: رضا فیاضی نویسنده را… وقتی او را مشغول نوشتن می‌بینم واقعا لذت می‌برم و حس خوبی به من می‌دهد. شاید باورتان نشود؛ زمانی‌که چرک‌نویس‌ها و کاغذهای مچاله‌شده را از اتاقش جمع می‌کنم حس خیلی خوبی دارم؛ بنابراین فضایی برای ایشان فراهم می‌کنم که از هر نظر تمرکزشان روی نوشتن باشد. معمولا وقتی مشغول نوشتن می‌شوند حواس‌شان به تغذیه‌شان نیست ولی من حواسم به همه چیز هست.

رضا فیاضی: فریده واقعا از هر نظر مرا در نوشتن حمایت می‌کند. برخلاف جثه‌ام که همه فکر می‌کنند آدم پُرخوری هستم، اصلا این‌گونه نیست. زمانی‌که مشغول کار هستم نهایتا یک چای برای خودم بریزم و درکل تمام حواسم به کارم است. ولی همیشه فریده حواسش به من است، قهوه می‌آورد، میوه می‌آورد، چای می‌آورد و در کنارش یک فضای آرام و ساکت را فراهم می‌کند. بارها شده که ساعت‌ها بدون وقفه مشغول نوشتن بودم ولی به خاطر شرایطی که فریده برای من فراهم کرده اصلا احساس خستگی نمی‌کنم و واقعا به خاطر حمایت‌هایش از او سپاسگزار هستم.

فریده علم‌بیگی: البته درنهایت، من، رضا فیاضی خودم را دوست دارم، همان کسی که در زندگی به من آرامش را هدیه داده است.

بعد از این همه سال که از حضور درخشان شما در عرصه بازیگری می‌گذرد، امروزه چه فاکتوری در یک کار شما را جذب می‌کند؟

رضا فیاضی: باید اعتراف کنم که امروزه بیشتر کارهایی که قبول می‌کنم از روی ناچاری است و هیچ ذوقی در آن وجود ندارد؛ البته کارهای بسیاری به من پیشنهاد شده که قبول نکردم چون یا فیلمنامه فوق‌العاده ضعیف بوده یا کارگردان توانایی نداشته و یا اینکه از نظر مالی قابل‌قبول نبوده است. یکی از کارهایی که همه جا در مورد آن صحبت می‌کنم سریال «کیمیا» است. از من برای این سریال دعوت شد ولی متاسفانه مبلغی که پیشنهاد داده بودند واقعا ناچیز بود ولی عنوان کردند که شما تنها ۴-۵ روز کار دارید و به هر طریقی بود مرا راضی کردند.

من با توجه به اعتمادی که به مدیربرنامه‌های کار داشتم قرارداد را امضا کردم ولی بعد متوجه شدم که در قرارداد قید شده است که زمان بازی از شروع سریال تا پایان نقش و این یعنی یک بلاتکلیفی تمام؛ ضمن اینکه به من گفته بودند نقش من تنها ۵ روز زمان می‌برد. از آنها خواستم که برای من تاریخ مشخص کنند ولی با بی‌احترامی تمام قبول نکردند و قرارداد را فسخ کردیم. به غیر از آن یک تله‌فیلم هم کار کردم که واقعا روی هواست. کارگردان آنقدر توانایی و سواد ندارد که بتواند کار را جمع کند، فیلمنامه کار قابلیت کار کردن را دارد ولی کارگردان از بی‌استعدادی اصلا نمی‌تواند کار را تمام کند. واقعا دلم برای آن تهیه‌کننده می‌سوزد که پولش را این‌گونه از دست می‌دهد. زمانی بود که بازی در کاری را واقعا فقط به خاطر مساله مالی قبول می‌کردم و این همان اوج رنجی است که من در بازیگری تحمل کرده‌ام.

کمی از سریال «معمای شاه» برایمان بگویید؟

رضا فیاضی: در سریال «معمای شاه» من نقش میانسالی حسین فردوست را بازی می‌کنم. البته نقش چرچیل را هم در این سریال بازی می‌کنم اما این نقش تنها در یک سکانس است که گریم فوق‌العاده‌ای دارد. برای بازی در نقش حسین فردوست مطالعات زیادی انجام دادم، در مورد کارهایی که انجام داده بود، نحوه مرگش، اخلاق و رفتارش و… سعی کردم با توجه به آنچه که در کتاب‌های تاریخی نوشته شده بود، نقش فردوست را بازی کنم.

کمی در مورد رمان «مردی با لاک قرمز» برایمان بگویید که به تازگی چاپ شده و آن را به همسرتان تقدیم کردید؟

رضا فیاضی: این اولین رمان من است که به چاپ رسیده و رمان دیگری زیر چاپ دارم که انتشارات بوتیمار کارهایش را انجام می‌دهد. در کنارش یک مجموعه شعر و دو مجموعه قصه هم زیر چاپ دارم. کاری هم در دست دارم که در مورد زندگی یک جوان معروف، مشهور و محبوب است که در اوج شهرت و محبوبیت دچار یک بیماری لاعلاج می‌شود.

ابتدای امر کارش را رها می‌کند و وارد توده مردم می‌شود و خود را در مردم گم می‌کند ولی در نهایت تصمیم می‌گیرد برای اتانازی به خارج از کشور برود ولی آنجا با داستان دیگری روبه رو می‌شود و… اما رمان «مردی با لاک قرمز» داستان پیرمرد بازنشسته سازمان امنیت است که خاطراتش را با گربه‌اش که ملوس نام دارد، مرور می‌کند. وقتی داستان را پیگیری می‌کنیم می‌بینیم چطور آدمی که در کودکی به خاطر شغل پدرش که یک قصاب است، از خون وحشت دارد ولی در نهایت تبدیل به یک دژخیم می‌شود.

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 226 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 2:12

توسط : مدیر سه شنبه, ۲۹ام دی ۱۳۹۴ ۲۲:۱۸:۰۵ 23

عکس از جنازه بروس لی

بروس لی در ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ و در امریکا بصورت مشکوکی درگذشت.د رباره راز مرگ او شایعه‌های زیادی وجود دارد.

او در سال ۱۹۷۳ حین فیلمبرداری فیلم ‘اژدها وارد می شود’ از هوش رفت.

گفته می‌شود که او بر اثر مصرف یک قرصد ضد درد که از همکارش دریافت کرده بود، دچار ورم مغزی شده بود. در هنگام مرگ وی دچار تومور مغزی بود و وزن مغز او از ۱۴۰۰ به ۱۵۷۵ گرم رسیده بود.

عکس از جنازه بروس لی

عکس از جنازه بروس لی

بروس لی در سن ۱۹ سالگی به منظور فرار از تبهکاران و تنها با ۱۰۰ دلار با کشتی وارد ایالات متحده آمریکا شده و در رستوران مشغول به کار شد.

قبر او و پسرش براندن لی، در سیاتل آمریکا در خیابان گارفیلد است.


عکس از جنازه بروس لی


برجسپ ها :شما اینجا هستید :

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 2:12

توسط : مدیر سه شنبه, ۲۹ام دی ۱۳۹۴ ۲۲:۲۲:۳۵ 171

مدل لباس بهنوش بختیاری در عروسی دوستش

بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان, با انتشار عکسی خبر از رفتن به جشن عروسی دوستش داد.

بهنوش بختیاری عکسی نیز از لباس و تیپی که قرار بود در عروسی بپوشد را در صفحه شخصی اش قرار داد.

عروسی دعوتم…

به دوستم گفتم پول عروسی رو خدا میرسونه..فقط قسطاش پای خودته…

اگه یه روزیم خدا بهت گفت این کارا چی بود واسه پرداخت قسطات کردی؟؟

بگو حتما حکمتی توش بوده…چاکر آخدا…

آخه یه گلیم نیم متری پهن کردن هی میگن پاتو از گلیمت درازتر نکن..

خداجون شوخی کردیماااااتو خدای عشق وپیوندی..

درود بر عاشقا…خداجون شل وپلتم

 

لباس بهنوش بختیاری برای عروسی دوستش

زندگینامه بهنوش بختیاری از زبان خودش:

من در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمدم. کودکی‌ام مثل کودکی خیلی‌های دیگر با کلی امید و آرزو سپری شد. من هم مثل خیلی از هم نسلان و هم جنسانم به زندگی نگاه می‌کردم. با همان رویاهای دست یافتنی و دست نیافتنی. بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه. این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنیای سینما تمام چیزهای اطرافم تغییر کرد. بگذارید ماجرای سینما را کمی مبسوط‌تر بگویم. من قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر» یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراندم.

از خاطرات خوش آن سال‌ها می‌توانم به کار در پشت‌صحنه فیلم «مهمان مامان» استاد داریوش مهرجویی اشاره کنم که در سمت منشی صحنه در کنار سایر عوامل تولیدی این فیلم حضور داشتم اما در همان دوران هم سودای بازیگری و بازیگر شدن را در سر می‌پروراندم. سرانجام سال ۱۳۷۵ بود که این فرصت برایم به وجود آمد و در مجموعه «هوای تازه» ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کردم و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شدم. همان چیزی که گفتم سودایش را در سر داشتم و همین اتفاق باعث شد تا امروز بازی کنم و در کنار شما باشم و خیلی از شما من را به عنوان یک بازیگر بشناسید تا یکی از عوامل پشت صحنه فیلم. خواندن البته از نوع مجازش یکی دیگر از دغدغه‌های همیشگی‌ام بود.

در تمام این سال‌ها و در کنار بازیگری کلاس‌های آوازم را رها نکردم و ادامه‌اش دادم. فکر می‌کنم این تمام ماجرای حضور من تا امروز در کنار شماست. چیزی که توضیح بیشترش خارج از حوصله این صفحات است. فقط در پایان دلم نمی‌آید به نام یکی دونفر که در پیشرفت کاری‌ام خیلی به آنها مدیون هستم اشاره نکنم. کسانی که امروز در میان ما نیستند و شاید این اشاره به آنها ادای دینی باشد به محبت‌هایی که در حق من داشته‌اند. اول از همه زنده‌یاد حمیده خیر آبادی که مثل فرزندی به او علاقه داشته و دارم و بعد هم زنده‌یادان اردشیر افشین‌راد و مهدی ابالسلط. روحشان شاد.

تصاویر بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری,عکس بیوگرافی بهنوش بختیاری,زندگی نامه بهنوش بختیاری

تصاویر بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری,عکس بیوگرافی بهنوش بختیاری,زندگی نامه بهنوش بختیاری

تصاویر بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری,عکس بیوگرافی بهنوش بختیاری,زندگی نامه بهنوش بختیاری

تصاویر بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری,عکس بیوگرافی بهنوش بختیاری,زندگی نامه بهنوش بختیاری


مدل لباس بهنوش بختیاری در عروسی دوستش


برجسپ ها :شما اینجا هستید :

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 273 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 2:12

برخی خبرگزاری‌های معتبر، د‌یروز صبح خبری با عنوان «ممنوعیت استفاد‌ه از کلمه شراب د‌ر کتاب‌ها» را منتشر کرد‌ند‌ که البته پس از چند‌ ساعت تکذیب شد‌.

مهرشاد مرتضوی با این مقدمه در صفحه طنز روزنامه «قانون» نوشت: از آنجا که د‌ولت قبل کاری کرد‌ه که د‌یگر هیچ خبری برای ما غیرقابل باور نباشد‌، شرایط «پسا ممنوعیت الشراب د‌ر کتاب» را بررسی می‌کنیم:

مسئول: استفاد‌ه از کلمه شراب د‌ر کتاب‌ها ممنوع می‌شود‌.

حافظ، سعد‌ی، خیام و د‌یگران: بابا این شعرهای ما مضامین عمیق عرفانی د‌اره ها! اصلا این، اونی که شما فکر می‌کنین نیست!

مسئول: بحث نکنین. ما خود‌مون بهتر می‌د‌ونیم. پروانه کسبتونو می‌گیرما!

بی‌قانون: راست میگن د‌یگه. آخه این آت و آشغالا چیه توی شعرتون میارین؟ این همه خوراکی خوشمزه هست.

حافظ د‌ر حالی که پایش را روی زمین می‌کشد‌: آخه زمان ما از این خورد‌نیا نبود‌. یه گلابی بود‌ و یه موز.

خیام: سمت ما هم که کلا فقط انگور د‌ر می‌اومد‌.

بی‌قانون: خب بسه د‌یگه. برین کتاب شعرهاتونو بیارین ببینیم یه جوری ماستمالیش کنیم.

حافظ

برگیر «خیار» طرب‌انگیز و بیا

پنهان ز د‌کان بغلی خیز و بیا

د‌لم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس

کجاست د‌یر مغان و «لیوان آب» کجا

که تنگد‌ل چه نشینی ز پرد‌ه بیرون آی

که د‌ر خم است «انار»ی چو لعل رمانی

سعد‌ی

من آن نیم که حلال از حرام نشناسم

«آد‌امس» با تو حلال است و آب بی تو حرام

مولانا

«رانیِّ» شیره‌ی انگور خواهم

حریف سرخوش مخمور خواهم

امیرخسرو د‌هلوی

خونابه می‌خورم ز غم و گریه می‌کنم

آری که «د‌وغ»، گوهر هر کس برون د‌هد‌

گریبانم مگیر ای محتسب، این کاره هستم من!

کزین د‌امان تو بوی «شانلِ فِیک» می‌آید‌

اوحد‌ی

به خرابات برید‌ از د‌ر این خانه مرا

که د‌گر یاد‌ «کباب» آمد‌ و «مرغانه» مرا

انوری

د‌ل د‌ر هوس «شامپوی» گلرنگ خوش است

با بربط و با نای و د‌ف و چنگ خوش است (تو حموم؟!)

وحشی بافقی

هم تو مگر پیاله‌ای بخشی از آن «آب آلبالو»

ورنه که «هایپ» د‌یگری نشکند‌ این خمار را

اقبال لاهوری

خیز و د‌ر جامم «ویتامین سی» بریز

روی آن هم هرچی که خواستی بریز

مسئول: چشمک نزن آقای اقبال!

ابوسعید‌ ابوالخیر

د‌ر د‌ِیر شد‌م ماحضری آورد‌ند‌

«بنگر چه د‌لستر خری» آورد‌ند‌!

عراقی

چو با خود‌ یافتند‌ اهل محل را

«پنیر» بیخود‌ی د‌ر جام کرد‌ند‌

هزاران کِش به اند‌ام و تنش د‌اد‌

«پنیر پیتزا»یش نام کرد‌ند‌

خیام

…… …….ِ ….. که …. خواهم / ….. …… ……ِ …..ی خواهم

بی‌قانون: شما کلا برو سراغ همون ریاضی

منبع: روزنامه قانون

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 0:44

   پایه گذار واتس اپ، آقای Jan Koum امروز اعلام کرد که این اپلیکیشن پیام رسان از این پس برای استفاده کاربران کاملا رایگان خواهد بود. پیام رسان واتس اپ فقط سالیانه ۹۹ سنت برای کاربرانش هزینه در پی دارد، اما به گفته Koum تقبل این هزینه ناچیز هم برای بعضی از کاربران مشکل بوده […]

The post واتس اپ به طور کامل رایگان شد appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 0:44

  در حالی که ماجرای سوشا مکانی همچنان نقل محافل است تصاویر مربوط به یکی از بازیکنان مطرح پایتخت نیز به شبکه های اجتماعی راه پیدا کرد. در شرایطی که طی چند وقت اخیر انتشار تصاویر خاص در شبکه های اجتماعی به سوژه های خبری تبدیل شده است، همین حالا سوشا مکانی با این مساله […]

The post لو رفتن تصاویر فوتبالیست سرشناس و همسرش appeared first on فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی.

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 0:44

فال روز ۳۰ دی – ۲۰ ژانویه برای امروز شما

فال روزانه ۳۰ دی متولدین فروردین ماه

شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می‌روید، و اکنون احساس می‌کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده‌اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی‌کنید، چراکه روش‌های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می‌ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده‌اید. خیلی خوب است که از رنجش‌ها و موانع که پیرامون مسیر خود می‌بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید.

فال روزانه ۳۰ دی متولدین اردیبهشت ماه

این هفته شما لزوما زیاد دوست ندارید کارهایتان را انجام دهید! حتی اگر بدانید این کار چقدر حیاتی است باز هم برایتان فرقی نمی‌کند!! شما از کار یکنواخت و کسل کننده خود خسته شده‌اید و شاید در حال برنامه ریزی کردن برای تغییر دادن و دگرگون کردنشان هستید. باوجود این بهتر است بدون اینکه امروز مستقیما دست به عمل بزنید این بحران را تحمل کنید. نگران نباشید؛ تغییرات در راهند!! صبر شما به نتیجه خواهد رسید!

فال روزانه ۳۰ دی متولدین خرداد ماه

امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۳۰ دی متولدین تیر ماه

شما امروز می‌توانید به اوج موفقیت برسید، اما به جای اینکه خودتان را در مرداب گرفتاری و مسائل پیچیده بیندازید، لازم هست که حتما فعالیت‌های خود را در مسیر درست و مناسبی قرار دهید. اگر سعی کنید احساسات و عادت‌های قدیمی خود را حفظ کنید، در منجلاب گرفتاری‌ها و مشکلات غوطه ور خواهید شد. اما اگر نسبت به گذشته بی اهمیت و بی تفاوت باشید، آن وقت هرچیزی امکان پذیر می‌شود. انتخاب در دستان خود شماست!

فال روزانه ۳۰ دی متولدین مرداد ماه

شاید شما امروز وسوسه شوید که چیزی را بپذیرید که زیاد برایتان مفید و کارساز نباشد، اما هم اکنون سربلندی و افتخار تنها در راستای موفقیت‌های شما حاصل می‌شود. افراد مختلفی وارد زندگی تان می‌شوند و برای کمک کردن به برنامه‌هایتان اشتیاق نشان می‌دهند. اما اگر شما در ظاهر بیش از اندازه مستقل و خودمختار جلوه می‌کنید، نیازی ندارد هیج رابطه جدی و مهمی با کسی برقرار کنید. اگر چه ممکن است حس خوبی نداشته باشید، ولی عنوان کردن نقطه ضعف هایتان در حضور افراد دیگر بهترین کاری است که هم اکنون می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه ۳۰ دی متولدین شهریور ماه

شما امروز قادر هستید که نهایت تلاش خود را بکنید، اما اگر یک نفر دیگر برایتان مشکلی ایجاد کرد، آن وقت فایده این همه تلاش‌تان چه خواهد بود؟!! سیاره بخت تان یعنی بهرام با سوق دادن شما به سوی افکار منفی ممکن است باعث شود که به بیراهه کشیده شوید. به جای اینکه سعی در درست کردن این اوضاع داشته باشید، با کناره گیری واقع بینانه خود فقط اوضاع را نظاره کنید. و بعد از اینکه نوع نگرش و بینش‌تان بهتر شد، در مورد شرایطی که پیش آمده تصمیم گیری کنید.

فال روزانه ۳۰ دی متولدین مهر ماه

شما امروز ناراحت و نگران هستید و فکر می‌کنید خلاقیت و سازندگی تان را از دست داده‌اید، اما استراحت کردن این تضمین را بهتان می‌دهد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به جای اینکه روی موضوعات هیجان انگیز و جالب کار کنید، به سراغ کارهای ناتمام هفته گذشته و یا حتی ماه گذشته بروید و آنها را به اتمام برسانید. ابداً سعی نکنید که یکدفعه کار خیلی زیادی انجام دهید. شما در این هفته وقت کافی برای استراحت هم خواهید داشت.

فال روزانه ۳۰ دی متولدین آبان ماه

برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.

فال روزانه ۳۰ دی متولدین آذر ماه

هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

فال روزانه ۳۰ دی متولدین دی ماه

امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می‌کند و وارد برج آینده نگر دلو می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه ۳۰ دی متولدین بهمن ماه

شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

فال روزانه ۳۰ دی متولدین اسفند ماه

امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 23:31

توسط : مدیر دوشنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۴ ۲۳:۱۷:۳۲ 16

عکس های دیده نشده حمیرا ریاضی و همسرش علی اوسیوند

حمیرا ریاضی بازیگر کشورمان عکس های جدیدی از خودش و همسرش علی اوسیوند را منتشر کرده است.

حمیرا ریاضی متولد ۱۳۴۶ بوده و فعالیت خود را در تئاتر در سال ۱۳۶۹ شروع کرد و سپس به تلویزیون و سینما راه یافت. او درسال ۱۳۷۸ با علی اوسیوند ازدواج کرد.

علی اوسیوند متولد ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان می باشد. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران دارد.

حمیرا ریاضی و همسرش علی اوسیوند

حمیرا ریاضی و همسرش علی اوسیوند

حمیرا ریاضی در کنار علی اوسیوند

حمیرا ریاضی در کنار علی اوسیوند


عکس های دیده نشده حمیرا ریاضی و همسرش علی اوسیوند


برجسپ ها :شما اینجا هستید :

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 2:49

توسط : مدیر دوشنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۴ ۲۳:۳۶:۱۵ 27

حضور همسر ساعد سهیلی در سریال کیمیا در نقش رها

همسر ساعد سهیلی گلوریا علی اکبری  ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند. ناصر ملک مطیعی و کیانوش گرامی از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

ساعد سهیلی (زاده ۳۰ بهمن ۱۳۶۶، مشهد) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

ساعد سهیلی فرزند کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سعید سهیلی است. وی کار هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سعید سهیلی آغاز کرد. همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیگ از دانشگاه آزاد دارد.

فیلم‌ها

  • ۵۰کیلو آلبالو (۱۳۹۴)
  • مالاریا (۱۳۹۴)
  • پل خواب (۱۳۹۴)
  • رخ دیوانه (۱۳۹۴)
  • چند متر مکعب عشق (۱۳۹۳)
  • کلاشینکف (۱۳۹۳)
  • متروپل (۱۳۹۲)
  • او خوب سنگ می‌زند (۱۳۹۱)
  • همه چیز برای فروش (۱۳۹۱)
  • بشارت به یک شهروند هزاره سوم (۱۳۹۱)
  • گشت ارشاد (۱۳۹۰)
  • چارچنگولی (۱۳۸۷)
  • شب برهنه (۱۳۸۰)

افتخارات

۱. برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن خانه سینما برای (چندمترمکعب عشق)(۱۳۹۴)

۲. نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای (رخ دیوانه)(۱۳۹۳)

۳. نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای (گشت ارشاد)(۱۳۹۰)


حضور همسر ساعد سهیلی در سریال کیمیا در نقش رها


برجسپ ها :شما اینجا هستید :

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 297 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 2:49

فال روزانه ۲۹ دی متولدین فروردین ماه

خوش بینی درباره آینده می‌تواند باعث شود انگیزه خوبی برای ادامه زندگی پیدا کنید، اما همچنان از این که در حال حاضر چه اتفاقی دارد می‌افتد پریشان و هراسان هستید. شما ممکن است تمایل زیادی برای این داشته باشید که تمرکز خود را روی یک موقعیت عاطفی حساس بگذارید که واقعا امروز این توجه شما مفید واقع خواهد شد. فقط به یاد داشته باشید که مثبت اندیشی اکنون بسیار برای شما موثر خواهد بود تا زمانیکه حس معمول خود را در پیشرفت و ترقی از دست نداده‌اید.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین اردیبهشت ماه

ایستادگی که در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اکنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اکنون شما فرصت این را دارید که آن را به موقعیت بهتری تبدیل کنید. ممکن است شما کاملا مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار گرفته‌اید، حتی اگر شرایط کنونی این اعتقاد شما را تایید نکنند که امور کاری در حال پیشرفت کردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین خرداد ماه

ممکن است از شدت احساسات خود اذیت شوید، اما حاضر هم نیستید که از آنها دست بکشید. ممکن است از این بترسید که نتوانید از این موقعیت دشوار راه فراری بیابید و با وجود اینکه عطارد منطقی – سیاره حاکم شما- امروز فعال است، شما هنوز توانایی این را ندارید که واکنش‌های احساسی خود را منطقی جلوه دهید. از جنگیدن دست بکشید، از تجربه‌های خود استفاده کنید و از آنهایی که داشته‌اید درس بگیرید. بعدها از فرصت‌های خود برای تحلیل موقعیت استفاده کنید و برای آینده برنامه ریزی کنید.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین تیر ماه

احتمالا امروز ذهن شما پر از ایده‌های ناب است، و مایل هستید که بیشتر آنها را برای خودتان نگه دارید و به کسی نگویید. این سستی شما نیست، شما می‌دانید که اندیشیدن شما درست است. این فقط به خاطر این است که شما به برنامه‌های خود اعتماد ندارید که برای زمان اصلی مناسب باشند. تا زمانیکه آماده نیستید، فکر نکنید که مجبور هستید حتما چیزی بگویید.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین مرداد ماه

ملاقات با یکی از دوستان و یا یکی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد که اطمینان دیگران اکنون به شما بیشتر از این است که شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست که اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است که شما واقعا نیاز به این دارید که سعی کنید با شخص دیگری غیر از کسانی که از شما انتظاراتی دارند ملاقات کنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی کنید کمی‌از کار دست بکشید.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است به قضاوت خود اطمینان نداشته باشید، و به نظر می‌رسد این امر شدنی باشد. اینکه از امکانات خود اطمینان داشته باشید، ‌یک چیز است، و کاملا متفاوت است که حقیقت اینکه واقعا چه اتفاقی می‌افتد را نادیده بگیرید. اگر چه سیاره حاکم شما با ژوپیتر مهربان و بی پروا در یک ردیف قرار گرفته‌اند تا روحیه دیگران را تقویت کنید، ذهن منطقی شما با اخبار خوبی پر است. صبور باشید؛ نظم و ترتیب به زودی باز خواهد گشت.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین مهر ماه

شما درک می‌کنید که باید آنچه را که قبلا آغاز کرده بودید تمام کنید، اما ممکن است وسوسه شوید که با عجله و شتاب پله‌ها را با پرش رد کنید. قضاوت شما آنقدرها هم که فکر می‌کنید آشکار و واضح نیست. پس پیشرفت خود را کند کنید. عقب انداختن واکنش‌هایتان وقت اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد برای اینکه عملی بودن کارها و برنامه‌هایتان را قبل از اینکه وارد کار شوید بررسی کنید. کمتر عجله داشتن باعث می‌شود کمتر احساس نگرانی کنید.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین آبان ماه

ماه نشان شما بر دل و قلب شما برای تمایلات‌تان ظاهر می‌شود، اما این باعث نمی‌شود که بخواهید امروز احساسات‌تان را با کسی تقسیم کنید. شما معمولا عادت دارید که احساسات خود را از دیگران پنهان کنید زیرا فکر می‌کنید که اگر احساسات خود را بیان کنید باعث می‌شود دیگران احساس خوبی نداشته باشند. اما می‌توانید سیاست متفاوتی اتخاذ کنید. درباره اینکه چه می‌خواهید صحبت کنید، اما همیشه از نتایج جدا بمانید. بجای اینکه باعث شوید دیگری احساس مسئولیت کند،‌ فقط او را از نیازهایتان آگاه کنید. اگر بتوانید این کار را بدون هیچ گونه چشم داشتی انجام دهید، ممکن است از اینکه چه اتفاقاتی می‌افتد متعجب شوید.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین آذر ماه

امروز سیاره حاکم شما ژوپیتر با عطارد زیرک ملاقات می‌کند، شما را به تمرکز کردن روی وظایف روزانه زندگی خود دعوت می‌کند. شما با اینکه در محیط خود چه اتفاقات ضروری می‌افتد سر و کار دارید، حتی اگر تفریح کمتری نسبت به رویا دیدن راجع به آینده داشته باشید. با این وجود، هیچ کس نمی‌تواند افکار شما را در ذهن‌تان بخواند، پس می‌تواند جستجوی خود را درباره تصورات پنهان ادامه دهید تا زمانیکه شما همچنین احساسات اصلی خود را اینجا و اکنون پنهان کنید.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین دی ماه

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین بهمن ماه

اتصال فلسفی عطارد- ژوپیتر در سیاره شما دیده می‌شود، و باعث می‌شود‌ ذهن شما بیشتر تحریک شود. هر فکر کوچکی که برای هوشیاری بیان می‌شود آبشاری از ایده‌ها را به ذهن شما می‌ریزد. شما نمی‌توانید براحتی جزییات را درباره نجات جهان از روزتان جدا کنید. سعی نکنید که امروز فکر خود را محدود کنید، بنگرید که چگونه چیزهای خیلی کوچک براحتی با چیزهای بزرگ ترکیب و هماهنگ می‌شود.

فال روزانه ۲۹ دی متولدین اسفند ماه

حس ششم شما به شما می‌گوید که هفته آینده ممکن است کمی‌ تنبل باشید، ‌پس سعی می‌کنید که هر زمانیکه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممکن است ذهن شما بسیار سریع عمل کند که شما نتوانید جریان ایده‌هایی که در آن وجود دارد را آهسته کنید. سعی نکنید که جلوی هیچ کدام از این افکار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی کنید. فقط افکاری که به ذهن شما می‌رسند را مشاهده کنید، مطمئن باشید که بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یکی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یکباره انرژی‌تان آرام خواهد گرفت.

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 2:49

توسط : مدیر دوشنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۴ ۲۲:۳۹:۰۴ 7

عکس سپهر حیدری و همسرش در اسپانیا

سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری در صفحه اجتماعی خود با انتشار تصویری از خود در کنار همسرش و همچنین بلیت دیدار بارسلونا(Barcelona) و اتلتیک بیلبائو(Athletic Bilbao) نوشت: جای همه پرسپولیسی ها خالی، امشب شهر بارسلون روبروی فروشگاه اصلی بارسلونا.

عکس سپهر حیدری و همسرش در اسپانیا

 

جای همه خالی اینم بلیت بازی بارسلونا-اتلتیک بیلبائو امشب ساعت ٢٣ به وقت ایران که نکته جالب اینکه با تیم اتلتیک بیلبائو تو یک هتل هستیم.

عکس بلیت بازی بارسلونا-اتلتیک بیلبائو

عکس بلیت بازی بارسلونا-اتلتیک بیلبائو

سپهر حیدری

سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان است. وی سابقه بازی در تیم های فوتبال ذوب‌آهن، پرسپولیس تهران و مس کرمان را دارد. او در سال ۱۳۹۴ بازنشستگی خود را به عنوان بازیکن از فوتبال اعلام کرد.

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند، مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیات مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند.


عکس سپهر حیدری و همسرش در اسپانیا


برجسپ ها :شما اینجا هستید :

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 354 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 1:40

فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت پیشکسوت فوتبال تیم استقلال را تسلیت گفت.

فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت رضا احدی پیشکسوت دهه ۶۰ و ۷۰ استقلال را به جامعه ورزش و خانواده وی تسلیت گفت و از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای خانواده‌اش صبر جزیل خواستار است. این پیشکسوت فوتبال بامداد دوشنبه در سن ۵۳ سالگی درگذشت

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 1:40

توسط : مدیر دوشنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۴ ۲۲:۵۹:۴۷ 6

علت بازگشت گوهر خیر اندیش از آمریکا به ایران

گوهر خیر اندیش که مدتی بود در امریکا بسر می‌برد برای حضور دریک فیلم به ایران آمده است و روز گذشته مصادف با سالروز تولد تورج منصوری در لوکیشنی واقع در دارآباد مقابل دوربین این فیلمبردار سینما رفت.

گوهر خیراندیش در “فصل نرگس”

گوهر خیر اندیش برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی پروژه سینمایی «فصل نرگس» به ایران آمد و با این فیلم همراه شد.فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی« نگار آذربایجانی» و تهیه‌کنندگی «سحر صباغ سرشت» که چندی پیش در تهران کلید خورد با دعوت از خیراندیش برای ایفای نقش فریده ، دیگر بازیگر خود را معرفی کرد.

خیر اندیش که مدتی بود در امریکا بسر می‌برد برای حضور در این فیلم به ایران آمده است و روز گذشته مصادف با سالروز تولد تورج منصوری در لوکیشنی واقع در دارآباد مقابل دوربین این فیلمبردار سینما رفت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: این فیلم روایت آدم‌های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع‌دوستی را به درستی درک می‌کنند. «فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی‌تر، هویت انسان‌ها را به چالش می‌کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می‌کند.

«فصل نرگس» دومین اثر سینمایی آذربایجانی پس از « آیینه‌های روبرو » بشمار می‌رود که ژانر اجتماعی دارد و ریما رامین فر،یکتا ناصر، پژمان بازغی ، سام نوری ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی و صالح میرزا اقایی بازیگران قطعی شده این فیلم تا امروز هستند.

گوهر خیراندیش (زاده ۱ شهریور ۱۳۳۳، شیراز) بازیگر و مدرس پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است وی دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. جمشید اسماعیل‌خانی همسر وی بود.

گوهر خیراندیش در سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا بود. او با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. وی در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود. خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد. او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌های متفاوت ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است

وی یکی از اساتید ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.

وی پیشنهاد بازی را در سریال دارا و ندار و فیلم اخراجی‌ها را علی‌رغم پیشنهاد مالی خوب به جهت نقش‌های ضعیف نپذیرفت. به عقیده وی یکی از رموز ماندگاری یک بازیگر این است که هر نقشی را فقط برای مسائل مالی قبول نکند

حادثه هنگام فیلمبرداری

گوهر خیراندیش در ۲۹ مهرماه ۱۳۹۲، در هنگام ایفای نقش در فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، به کارگردانی بهروز افخمی بر اثر سانحه تصادف دچار مصدومیت شد و از ناحیه سر و استخوان ترقوه دچار شکستگی شد. در این حادثه که در سر صحنه فیلمبرداری در رینه در پلور دماوند رخ داد، خیراندیش برای فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها با ماشین در حال حرکت بود که به طور اتفاقی با یکی از ماشین‌های محلی که ناگهان از فرعی بیرون می‌آید تصادف می‌کند. او پس از انتقال به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت


علت بازگشت گوهر خیر اندیش از آمریکا به ایران


برجسپ ها :شما اینجا هستید :

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 243 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 1:40

بیماری “اپیدرمولیز بولوزا” یا “ای‌بی” نوعی بیماری ژنتیکی و بدون دارو و درمان قطعی است که استفاده از دارو حتی برای مهار آن بسیار پرهزینه است.

بیماری “اپیدرمولیز بولوزا” یا “ای‌بی” نوعی بیماری ژنتیکی و بدون دارو و درمان قطعی است که استفاده از دارو حتی برای مهار آن بسیار پرهزینه است. “ای.بی” نوعی فقدان پروتئین است که موجب می‌شود بدن پوست‌سازی نکند و همین عارضه موجب شکنندگی، خشکی بیش از حد و بلند شدن پوست بدن می‌شود. پوست مبتلایان به این بیماری مانند پرهای “پروانه” است و به محض برخورد به جسم جامد و کمی فشار، می‌شکند، به همین علت به “ای‌بی” بیماری پروانه‌ای نیز می‌گویند. حال بعد از سال‌ها خانه‌ای در پایتخت با نام خانه ای‌بی، مبتلایان به بیماری پروانه‌ای را دور هم جمع کرده تا شاید بتواند با کمک مردم و مسئولان مرهمی برای دردهای این بیماران پیدا کند.

سردر خانه با یک بنر پارچه‌ای خودنمایی می‌کند که رویش نوشته “کودکان پروانه‌ای؛ خانه ای‌بی”. داخل می‌روم، جلسه هیات مدیره است و چند نفر از بیماران هم نشسته‌اند. هنوز هم از روبه‌رو شدن با بیماران پروانه‌ای نگرانم، در فاصله‌ای چند متری روبه‌رویشان می‌نشینم. یک نفرشان از سبزه‌وار آمده، دیگری از اردبیل و یکی هم اهل پایتخت است. “هادی” چهار زانو روی صندلی نشسته و قد و قواره‌اش به بچه‌های دبیرستانی می‌خورد؛ اصلا فکر نمی‌کنی سال آخر رشته حقوق است. حالت چهره‌اش نیز مانند یک حقوق‌دان جدی‌ست و حکایت از منطقی درونی دارد؛ اما وقتی پای صحبتش می‌نشینی کم‌کم از فرم رسمی خود بیرون می‌آید و شروع می‌کند به شوخی و خنده. خودش را این‌گونه معرفی می‌کند: “هادی، متولد ۱۳۷۰ ترم آخر مقطع لیسانس رشته حقوق»…

مهمان ناخوانده و همیشگی!

هادی می‌گوید: من از سه سالگی که خودم را شناختم، فهمیدم بخواهم یا نخواهم “ای‌بی” مهمانی‌ست که همیشه همراهم است. این بیماری یکی از ۱۰ بیماری سخت در جهان است و راه درمانی هم ندارد و من هم با خودم گفتم پس بهتر است با این بیماری کنار بیایم؛ پس کنار آمدم. وقتی که بیماری‌اش را تنها دوستی می‌داند که خیلی به آن تکیه کرده، فکر می‌کنم دارد شعار می‌دهد اما بعد می‌بینم نه، شعار نیست بلکه زندگی‌اش همین بوده و هست و به همین سبب اعتماد به نفسش را تحسینش می‌کنم. او می‌گوید: یک استحمام یا تعویض پانسمان برای ما دو الی سه ساعت وقت می‌برد. من چندین بار در جاهای مختلف که صحبت کرده‌ام، گفته‌ام نسبت این بیماری به ما نسبت هارون به موسی است؛ یعنی از هم جدا نشدنی هستیم؛ تا زمانی که راه درمانی برای ما پیدا شود. من با خودم گفتم این بیماری نباید باعث شود که من گوشه‌گیر و منزوی شوم. “خدا گر به حکمت ببندد دری، به رحمت گشاید در دیگری” این را می‌خواند و بعد ادامه می‌دهد: خداوند توانایی‌هایی به ما داده که افراد سالم کمتر دارند. از هادی می‌پرسم از خدا و زندگی گلایه نداری، می‌گوید: من دو برادر دیگر هم دارم که سالم هستند. من خدا را شکر می کنم که آنها سالمند و “من” به این بیماری مبتلا شده‌ام.

برخی به من دست نمی‌دهند، اما اشکالی ندارد

می‌پرسم ارتباط اطرافیانت، هم کلاسی‌هایت و مردم با تو چگونه است و پاسخ می‌شنوم: تا اینجا دوستان زیادی داشتم و فکر می‌کنم فردی که با من ارتباط برقرار نمی‌کند، دچار بیماری وسواس است. بیماری من واگیردار نیست که باعث ابتلای دیگران شود. این بیماری فقط برای خود من سختی دارد. البته همیشه سوالات زیادی از من می‌شود؛ می‌پرسند شما سوختید؟ اما من سعی می‌کنم توضیح بدهم. درست است که یکسری افراد حتی با من دست نمی‌دهند و شاید اگر من هم جای آنها بودم همین‌کار را می‌کردم اما سعی می‌کنم با این رفتارها کنار بیاییم.

پانسمان‌های کمیاب ۲۵ هزار تومانی

هادی به هزینه‌های درمان بیماری‌اش اشاره می‌کند و می‌گوید: من تا ۱۵ سالگی تحت حمایت موسسه یا بنیادی نبودم و وقتی که به بهزیستی می‌رفتم، می‌گفتند تو معلول نیستی. از ۱۵ سالگی به بعد توانستم در بهزیستی پرونده تشکیل دهم، اما هزینه‌های این بیماری بسیار بالاست و ماهانه دو تا سه میلیون تومان بسته به نوع بیماری که خفیف، شدید، خیلی شدید و خیلی شدیدتر است، هزینه می‌برد. من از نوع خیلی شدید هستم و اگر بخواهم همیشه پانسمان تهیه کنم، یک قطعه پانسمان ۱۰ در ۱۰ حدود، ۲۵ هزار تومان هزینه می‌برد و در کشور هم به راحتی پیدا نمی‌شود. هر قطعه پانسمان دو تا سه روز کاربرد دارد و بعد از آن نمی‌شود از آن استفاده کرد. ما اگر بخواهیم روزانه یکبار بدنمان را پانسمان کنیم، بالای ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان باید خرج کنیم. به همین دلیل اکثریت بیماران با مشکلات هزینه‌ای روبه‌رو هستند.

روایتی مادرانه…

بعد از صحبت با بیماران خانه “ای‌بی”، مدیر خانه، برایم از زنی می‌گوید که چند سالی‌ست برای یک نوزاد مبتلا به ای‌بی که در حرم حضرت شاه چراغ (ع) رها شده بود، مادری می‌کند. با او تماس می‌گیرم تا برایم از مادرانه‌اش بگوید. ناهید ستوده خواه، مدیرداخلی شیرخوارگاه حضرت ولیعصر(عج) شیراز است؛ با لهجه شیرازی با من درباره پسرش صحبت می‌کند و می‌گوید: زمانی که با شهنام آشنا شدم کودک هفت ماهه‌ای بود که ۷۰ درصد از بدنش پوست نداشت و در مرکز شیرخوارگاه نگهداری می‌شد.

با وجود اینکه بیمار ای‌بی بود اما پرستار آنجا با دستورالعمل خاص بیمار ای‌بی آشنا نبود. شهنام چهار ماه در یک اتاق ایزوله شده بوده تا عمرش تمام شود، اما بعد او را روی تختی مخصوص بستری کردند و پرستار هفته‌ای یکبار او را با وضع فجیعی حمام می‌برد. سپس تمام بدنش را از گردن تا پا مانند یک بیمار سوخته پانسمان می‌کردند تا حمام بعدی. در آن زمان متاسفانه بدن شهنام عفونت کرده بود؛ به حدی که می‌گفتند از در اتاقش نمی‌توان رد شد. ستوده‌خواه ادامه می‌دهد: از زمانی‌که وارد شیرخوارگاه شدم کاری که انجام دادم این بود که کودک را از آن حمام وحشتناک نجات دادم و روزانه او را حمام می‌کردم که به تدریج زخم‌هایش ترمیم شد و پوست نو آورد و بعد از دو ماه ۵۰ درصد بهبودی یافت.

ماهانه دو میلیون تومان

او به امکان بهبود یافتن زخم‌ها در بیماران ای‌بی در صورت مراقبت و درمان درست تاکید می‌کند و می‌گوید: در آن زمان یک فردی برای بازدید به شیرخوارگاه آمد و به من گفتند این کودک مبتلا به بیماری «ای‌بی» یا بیماری کودکان پروانه‌ای است. گفتند این یک بیماری خاص است و در تهران مرکز دارد و پانسمان‌ها و نحوه نگهداری آنها مخصوص است. بعد ما کودک را به خانه «ای‌بی» آوردیم و به ما پانسمان «میپلکس» دادند و ما هر ماه سهمیه‌ای را می‌گیریم که بسیار به بهبود شهنام کمک کرد. او می‌گوید: بعد از این شهنام را به فرزند خواندگی قبول کردیم. الان شهنام دو سال و چند هفته دارد. او را در خانه نگهداری می‌کنم.

البته هزینه‌های درمان این بیماری بسیار زیاد است و ماهانه دو میلیون تومان هزینه دارد. ستوده‌خواه که دغدغه شناخته شدن “ای‌بی” در میان مردم را دارد، به چند داروی مهم این بیماران اشاره می‌کند و می‌گوید: یکی از داروها شربت “آلودون” است که از آلمان می‌آید و درد را تسکین می‌دهد، اما متاسفانه دسترسی به آن سخت است. همچنین پمادهای این بیماران بسیار گران است و البته بسیار کمیاب و حتی نایاب و به همین دلیل است که بیماران تن به استفاده از نوع قاچاق آن و با قیمت هر عدد ۸۰ هزار تومان می‌دهند. من کودکی را در شهرستان می‌شناسم که پماد “اکسی دوزنگ” استفاده می‌کرده؛ به طوریکه گوشت بدنش کنده می‌شد. ما یک پماد برایش خریدیم و ۶۰ درصد زخم‌هایش خوب شد. درخواست ما از مسئولین کمک به درمان و حمایت مالی این بیماران است؛ چرا که این بیماران در مضیقه شدید مالی هستند.

وزارت بهداشتی‌ها چه می‌گویند؟

و اما اخیرا وزارت بهداشت از پرداخت هزینه پانسمان بیماران پروانه‌ای خبر داده است. چندی پیش دکتر رسول دیناروند، رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به نبود پانسمان این بیماری در بازار داخلی از توزیع رایگان پانسمان به بیماران خبر داده است. همچنین به گفته این مقام مسئول درمانگاه‌های ویژه بیماران « ای‌بی» تجهیز می شود و خدمات ویژه این بیماران با حضور متخصصان به آن‌ها ارائه خواهد شد. فاطمه هاشمی،‌ رییس بنیاد بیماری‌های خاص، در همین رابطه از جلسه‌ای با وزارت بهداشتی‌ها درباره پیگیری هزینه‌های بیماران پروانه‌ای خبر داده و گفته است: قرار است هزینه‌های پانسمان بیماران پروانه‌ای از طرف وزارت بهداشت پرداخت شود. حال با تمام این اوصاف باید تاکید کرد که این بیماران بیش از هر چیز به عملی شدن این اقدامات نیازمندند. کاش حمایت‌ها از “ای‌بی” بیشتر شود و کاش مردم ای‌بی را بشناسند و بدانند که بیماری پروانه‌ای واگیر نیست.

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 23:58

فال روزانه ۲۸ دی متولدین فروردین ماه

دانستن اینکه شما از دوستی‌هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی است، مگر اینکه خواسته‌های شما با چیزهایی که طرف مقابلتان از شما می‌خواهد تعارض داشته باشد. البته پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست، چراکه شما انقدر مسئولیت دارید که نمی‌توانید دنبال خواسته قلبی خود بروید. باهمه این احوال بر احساسات خود تکیه نکنید؛ شما اگر همین حالا با حقیت روبرو بشوید انتخاب‌های بهتری خواهید داشت.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین خرداد ماه

برای شما لذت بردن از انرژی‌های فراوانتان در طول روز کاری راحت است، چرا که حتی اگر آنها شلوغی‌های غیر قابل پیش بینی‌ای را وارد زندگی تان کنند، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. به جای اینکه به این اشفتگی‌ها به عنوان گرفتاری نگاه کنید، می‌توانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می‌آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی‌نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین تیر ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین مرداد ماه

بازی کردن طبق قوانین افراد دیگر برای مدتی قابل قبول بوده است، اما حالا شما بدون اینکه به سهم خود اضافه کنید نمی‌توانید ادامه بدهید. افرا دیگر در محل کار شاید از شما انتظار داشته باشند که همیشه با رفتاری مشابه عمل کنید، اما شما نیاز دارید دوباره توانایی‌های خود را به کرسی بنشانید یا حداقل مرزها و حد و حدود خود را شفاف سازید. اگرچه بیش از اندازه کار کردن مفید واقع نخواهد شد، ساکت و ساکن باقی ماندن نیز همانگونه خواهد بود. اجازه دهید همکارانتان بفهمند که شما دقیقا چه افکاری در سر دارید.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین شهریور ماه

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیت‌ها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته‌اند و می‌خواهید محدودیت‌هایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین مهر ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین آبان ماه

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساسات‌تان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین آذر ماه

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می‌شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی‌تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می‌شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

فال روزانه ۲۸ دی متولدین دی ماه

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه‌تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می‌دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می‌کنید.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین بهمن ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده‌اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده‌ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه ۲۸ دی متولدین اسفند ماه

هم اکنون درحالیکه شما در جستجوی راه‌هایی هستید که بتوانید شغلتان را با فرد دیگری یکی و ترکیب کنید، ممکن است رابطه‌های دوستی‌تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بیشتر در این رابطه خود کند و کاو و جستجو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. یاس و ناامیدی در دوستی شما حکمفرما خواهد شد، مگر اینکه شما قبل از اینکه برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید، قدمی به عقب بردارید و ببینید پشت سرتان چه خبر است.

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 216 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 3:53

توسط : مدیر دوشنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۴ ۰۰:۱۹:۲۲ 26

بنیامین بهادری و دخترش در دبی برای اجرای کنسرت

بنیامین بهادری خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان در اینستاگرامش دلیل اجرای کنسرت در دبی همزمان با جدال سیاسی ایران و امارات گفت.

بنیامین بهادری  درباره استقبال مردم از کنسرت دبی و همچنین دلیل حضورش در کشور امارات در بحبوحه جدال سیاسی کشورهای عربی با کشورمان، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سلام # من و این کوچولو دیروز اومدیم دبی # فردا هم تو این شهر کنسرت داریم # جالبه که برای اولین بار تو این همه کنسرت های خارجی، احتمالاً کار به سانس دوم کشیده میشه  و حتی اگه به دلایل فنی و زمانی نشه، همین حرفش هم حال آدم و خوب می کنه # شاید بعضی دوستان فکر کنند که اگه یه وقت دیگه برگزار میشد بهتر بود که البته شرایط جدید بعد از برنامه ریزی و اعلام این کنسرت بود + اینکه ما به خاطر دولت یا حکومت کشورهای دیگه این کنسرت ها رو اجرا نمی کنیم بلکه فقط و فقط و فقط به خاطر دل هموطن های عزیزمون که تو همه جای دنیا هستند می ریم تا هم اون ها رو خوشحال کنیم و هم ترانه های عاشقانه فارسی مون رو با صدای بلند در تمام جهان طنین انداز کنیم # اتفاقاً به نظر من تو یه همچین موقعیت هایی هست که ملت ها می تونن هویت، عزت و اعتماد به نفس خودشون رو با کمال احترام و آرامش به بقیه مردم جهان ثابت کنند

بنیامین بهادری, جدیدترین تصاویر بنیامین بهادری, عکس های بنیامین بهادر

بیوگرافی بنیامین بهادری + تصاویر بنیامین بهادری

نام اصلی: وحید بهادری
نام مستعار: بنیامین
زادروز: ۱۸ شهریور ۱۳۶۱-تهران
سبک‌ها : موسیقی پاپ
کار(ها): خواننده-آهنگساز

زندگی‌نامه بنیامین بهادری
بنیامین بهادری (وحید بهادری) خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ درخانواده‌ای مذهبی در تهران متولد شد. از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد در سن ۱۹ سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به مداحی می‌پرداخت و سپس به صورت حرفه‌ای آهنگ سازی را شروع کرد در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام گلهای رنگین کمان برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را بصورت حرفه‌ای آغاز کرد.

آلبوم‎های بنیامین بهادری
اولین اثر رسمی بنیامین آلبوم ۸۵ نام داشت. این آلبوم که به صورت اتفاقی توسط تنظیم کنندهٔ آلبوم لو رفت، با ترانه دنیا دیگه مثل تو نداره که با نام خاطره‌ها در آلبوم قرار داشت، شروع می‌شد. شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم اثر عهده نیما وارسته بود. این آلبوم شامل ۱۰ قطعه بود که قطعه دختر آفتاب از آن حذف شد.

دومین اثر بنیامین بهادری که پس از کش و قوس‌های فراوان و بعد از بیش از ۱۰ بار به تعویق افتادن بالاخره در ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ منتشر شد. بر طبق روال آلبوم قبلی نام این آلبوم هم ۸۸ گذاشته شد و در همان روزهای اول توجه همگان را به خود جلب کرد. بنیامین ۸۸ در عرض یک هفته توانست به فروش ۵۰۰٬۰۰۰ نسخه‌ای دست پیدا کند که در نوع خود و در ایران که اکثر مخاطبان آهنگ‌ها را از اینترنت دانلود می‌کنند، یک فروش قابل توجه است.

بنیامین بهادری, جدیدترین تصاویر بنیامین بهادری, عکس های بنیامین بهادر

در مصاحبهٔ منتشر شده از بنیامین در اردیبهشت ۱۳۸۹، علی‌رغم اینکه وی آلبوم ۸۸ را یک آلبوم کاملاً حرفه‌ای قلمداد می‌کند، اما آلبوم ۸۵ را به مراتب موفقتر و بهتر ارزیابی کرده است. این آلبوم ۱۷ قطعه دارد و  شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم بر عهده پیام شمس بود. آهنگسازی این آلبوم نیز توسط بنیامین صورت گرفته است.

در سال ۸۴ البومی با اشعاری مذهبی و در وصف امام حسین و اهل بیتش که توسط فرید احمدی سروده شده بود با صدای بنیامین روی سایت‌ها قرار گرفت که تا به امروز جز پر مخاطب ترین ترانه‌های مناسبتی است.

کنسرت در آمریکا
بنیامین از ۱ مه ۲۰۱۰ (۱۱ شهریور ۱۳۸۹) به مدت دو ماه و نیم در کشورهای آمریکا و کانادا به اجرای کنسرت پرداخت که اولین نوبت برگزاری کنسرت وی در شهر لس‌آنجلس بود. شهرهای بعدی که می‌بایست بنیامین در آنها به اجرای کنسرت می‌پرداخت عبارت بودند از:واشنگتن، نیویورک، دالاس، سندیگو، شیکاگو و بعد از ۳ هفته استراحت، در شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور.

 بنیامین همچنین در دو مرحله در شهرها و و کشورهای مختلف اروپا از قبیل کلن، لندن، استکهلم، امستردام، هامبورگ و… وهمچنین در قاره استرالیا و تاجیکستان، مالزی و دوبی به اجرا کنسرت پرداخته‌است.

تور سراسر ایران
بنیامین مجموعه آثارش را در توری سراسری که از شیراز و گرگان و ساری تا بندرعباس و ارومیه و.. ادامه داشت برگزار کرد او همچنین صدمین کنسرت خود را در مهرماه سال ۹۲ به صورت رایگان در کنار دریاچه چیتگر تهران برگزار کرد که با استقبال چند ده هزار نفر از مخاطبان او اجرا شد.

مرگ همسر بنیامین
در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۲ بنیامین بهادری در حال رانندگی در یکی از خروجی‌های اتوبان همت دچار سانحه تصادفی شد. در این سانحه رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری و دختر ۲ ساله اش” بارانا ” وارد نشد اما نسیم حشمتی همسر وی که پشت فرمان ماشین بود جان خود را از دست داد. تاثیر مرگ نسیم حشمتی در زندگی بنیامین بهادی به حدی بود او به یاد او آهنگ یه خونه را آماده کرد.

عکس هایی از بنیامین بهادری

بنیامین بهادری, جدیدترین تصاویر بنیامین بهادری, عکس های بنیامین بهادر

 عکس بنیامین بهادری

بنیامین بهادری, جدیدترین تصاویر بنیامین بهادری, عکس های بنیامین بهادر

 عکس بنیامین بهادری

بنیامین بهادری, جدیدترین تصاویر بنیامین بهادری, عکس های بنیامین بهادر

 عکس بنیامین بهادری

بنیامین بهادری, جدیدترین تصاویر بنیامین بهادری, عکس های بنیامین بهادر

 عکس بنیامین بهادری


بنیامین بهادری و دخترش در دبی برای اجرای کنسرت


برجسپ ها :شما اینجا هستید :

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 297 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 3:53

توسط : مدیر دوشنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۴ ۰۰:۳۴:۱۵ 10

اعلام زمان پخش سری جدید خندوانه

رامبد جوان مجری و بازیگر سینما و تلویزیون، در کانال تلگرام خود در پیامی صوتی خبر از پخش خندوانه در اواخر اسفند ماه داده است.

“رامبد جوان” بازیگر و کار گردان سینما و تلویزیون در کانال تلگرام خود در پیامی صوتی گفته است:

سلام رفقا عرض کنم خدمت دوستانی که پیگیر “خندوانه” هستند، من بارها توضیح دادم و باز هم خدمتتان عرض می کنم که “خندوانه” الان در حال پیش تولید می باشد و کلی کار داریم که انجام بدهیم و اواخر یا اواسط اسفند آماده پخش می شود.

زمان پخش سری جدید خندوانه اعلام شد +عکس

عکس جدید رامبد جوان,تصاویر جدید رامبد جوان

رامید جوان

رامبد جوان (زاده ۱ دی ۱۳۵۰ تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون  است.

رامبد جوان تبریزی
زمینه فعالیت :  تلویزیون، سینما و تئاتر
تولد :۱ دی ۱۳۵۰ (۴۳ سال) شهرآرا، تهران
ملیت : ایرانی
پیشه : بازیگر، کارگردان و مجری
سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۳ تا کنون
همسر(ها) :  سحر دولتشاهی (سابق) ، نگار جواهریان (فعلی)
رامبد جوان (زاده ۱ دی ۱۳۵۰ تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون  است.
بیوگرافی رامبد جوان
رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.  نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.
کارگردانی رامبد جوان
رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام‌های گمگشته و نشانی و مسافران و توطئه فامیلی را به عهده داشته‌است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد. مجموعه گمگشته به نویسندگی سید سعید رحمانی و علیرضا کاظمی پور نیز در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

در سینما نیز اسپاگتی در هشت دقیقه را در کارنامه خود دارد که جایزه بهترین کارگردانی دوره بیستم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را در سال ۱۳۸۴ از آن خود کرد.

او در جشنواره ۲۹ فجر به عنوان کارگردان در فیلم ورود آقایان ممنوع شرکت داشت و توسط همین فیلم در زمان اکران فروشی بالغ بر ۶ میلیارد تومان بر جای گذاشت و فیلم پر مخاطب شبهای رمضان ۹۰ بود. همچنان رامبد جوان در ۳۱ امین جشنواره فجر، سیمرغ بهترین بازیگر مکمل نقش مرد از فیلم گناهکاران را دریافت کرد.

تصاویر رامبد جوان,عکس جدید رامبد جوان


اعلام زمان پخش سری جدید خندوانه


برجسپ ها :شما اینجا هستید :

- - , .

سرگرمی و تفریحات سالم...
ما را در سایت سرگرمی و تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار fungah بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 28 دی 1394 ساعت: 3:53